Azra’lı reklamın büyük başarısı
 

Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Selami Karaibrahimgil, 2004 yılında Almanlar’ın en çok tercih ettiği 10 tatil destinasyonu arasında Antalya’nın ilk defa birinci olduğunu belirterek, ’’Güler yüzlü reklamla turizmde 12’den vurduk’’ dedi.

Karaibrahimgil, Dünya Güzeli Azra Akın’ın güler yüzlü portrelerinin yer aldığı billboardların Almanya’da en çok beğenilen reklam afişi seçildiğini bildirdi. Ocak-Temmuz ayları arasında Türkiye’yi ziyaret eden yabancı sayısında
geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 37.06’lık artış yaşandığına dikkati çeken Karaibrahimgil, yılın 7 ayında OECD ülkelerinden gelen ziyaretçi sayısının da yüzde 36.5’lik bir artışla 5 milyon 728 bin 308 olduğunu hatırlattı.

Karaibrahimgil, bu yıl başında uygulanmaya konulan 3 dev tanıtma projesinin bu olağanüstü artışın sağlanmasında en büyük etken olduğunuifade etti.

Dünya Güzeli Azra Akın’lı tanıtım kampanyalarının çok büyük ilgi uyandırdığını bildiren Karaibrahimgil, şunları söyledi:’’Dünya televizyonlarında yılın ilk yarısında Azra’lı 21 bin 433 TV spotumuz yayınlandı. ’Güler yüzümüz sizi bekliyor.. TÜRKİYE’ sloganıyla Dünya güzelimiz Azra Akın’ın güler yüzlü portrelerinin yer aldığı billboardlarımız Almanya’da en çok beğenilen reklam afişi seçildi. İlk altı ay içinde Almanya’nın her köşesine toplam 7 bin 784 billboard yerleştirildi.

Ayrıca, 2004 yılında Almanlar’ın en çok tercih ettiği 10 tatil destinasyonu arasında Antalya ilk defa olarak birinci oldu.’’

Karaibrahimgil, Eurovision Şarkı Yarışması’nın zamanlamasının tanıtma kampanyaları açısından çok isabetli olduğunu da vurgulayarak, Eurovision için TRT ile anlaşma yapan Bakanlığın yarışmanın yayınlandığı 36 ülkede Türkiye’nin turizm görüntülerinin kullanılmasının sağladığını hatırlattı.

Karaibrahimgil, Truva filmi ile eş zamanlı olarak gazete ve dergilerde yer alan reklamlar ile içinde Truva atının da yer aldığı açık hava kampanyaları, sinemalarda TROY filminin gösteriminden önce ve film arasında Türkiye reklam filminin gösterilmesi, Truva filminin gösterildiği sinemalarda reklam kampanyaları uygulanması gibi
çalışmalarla çok kapsamlı bir tanıtım gerçekleştirdiklerini kaydetti.
Kaynak:Haber Turk 13 Ağustos 2004

 
Süper Teyze 388
Sevgi,yaşlı ninesine sordu : - Nasıl nineciğim, yeni televizyonundan memnun musun ? - Çoook, çoook, dedi yaşlı kadın. Hele karşısına geçip gözlerimi kapattığımda tam da çok sevdiğim eski rad devam >>
 
 
 
Sende dün ile bugünün farklı olmadığını düşünüyorsun?
Evet, çok sıkıcı
Hayır, her zaman fark var
Bilmem ki.
 
    
 
 

Copyright (C) 2024 Kumsaati Ltd. Şti. Her Hakkı Saklıdır.