İstanbul metrosu renklendi
 

Submedia, Türkiye’nin ilk, dünyanın 5. tünel reklamını başlattı.

İstanbul Metrosu’nun karanlık duvarları 24 Ocak’ta şenlendi. Üstelik durağan, ilginç ışıklandırmalar ya da akla gelmedik malzemeler değil farkı yaratan; Submedia, dünyada öncüsü olduğu uygulamayı İstanbul Metrosu’nda da Şişli-Gayrettepe istasyonları arasındaki tünelde başlattı.

Dünya metroları, yılda 50 milyardan fazla insanı taşıyor. Metro duvarlarını reklam mecrası olarak kullanmak çok yeni bir fikir değil. Ancak, metro duvarı kullanımı, yolcu iniş/binişi sırasında beklenen istasyonlarla sınırlıydı.
       Metroda, tren hareket ettiğinde geçilen tünel duvarlarını mecraya dönüştürmek, bu uygulamanın ilk parlak ışığı. Tünel içi reklamcılık metro kullanıcılarının çok güçlü bir etki ile yakalanmasını sağlıyor. Reklam verenler bu yeni medyayı son derece etkili ve başarılı buluyorlar.
Kaynak:Ntvmsnbc 24 Ocak 2005


 
Süper Teyze 119
Atilla birinci sınıfa gidiyordu. Okula başladıktan birkaç hafta sonra dayısı sordu : - Okulla aran nasıl koçum ? - Çok iyi dayıcığım ! - Aferin ! dedi dayısı. Neler öğrendin şimdiye kadar ? devam >>
 
 
 
Sende dün ile bugünün farklı olmadığını düşünüyorsun?
Evet, çok sıkıcı
Hayır, her zaman fark var
Bilmem ki.
 
    
 
 

Copyright (C) 2024 Kumsaati Ltd. Şti. Her Hakkı Saklıdır.