Microsoft arama sitesine ’makyaj’ yaptı
 

İnternet arama pazarının iki büyük oyuncusu Google ve Yahoo’yu yakalamak isteyen Microsoft, arama servisi ’MSN Search’ü kısmen yeniledi. Hala altyapısında Yahoo’nun teknolojisini kullanan servisin arabirimi basitleştirilerek Google benzeri bir görünüme kavuşturuldu.

Yeniden tasarlanan site kullanıcılara itici gelen ve sayfanın yüklenme süresini artıran resim ve link karmaşasından kurtarıldı. Bunun yanı sıra arama yapıldığında artık paralı sonuçlardan ziyade Google’da olduğu gibi ücretsiz, ticari olmayan sonuçlara öncelik verilecek.

Yeni ara birim sayesinde sitede arama yapmanın hızlandığını belirten Microsoft, arama sonuçlarının öncekilere göre yüzde 50 daha fazla doğruluk oranına sahip olacağını da savundu.

GERÇEK DEĞİŞİM 2004 SONUNDA

MSN Search güncellemesi firmanın rakiplerini yakalamak için arama pazarına yapmayı planladığı 100 milyon dolarlık yatırımın küçük bir parçasını oluşturuyor. Microsoft esas hamlesini bu senenin sonunda yapmayı planlıyor. Halen test aşamasında olan gerçek güncelleme hayata geçirildiği zaman Microsoft Yahoo’nunki yerine kendi arama motoru teknolojisini kullanıyor olacak.

2004 sonunda hizmete girecek olan tam kapasiteli arama moturu kendi algoritmasını kullanarak üçüncü partilerden ücretli olarak aldığı sonuçlar yerine kullanıcıların tercih ettiği gerçek sonuçların görüntülenmesini sağlayacak.

350 milyon abonesi bulunan Microsoft, paralı arama sonuçları nedeniyle sık sık eleştiriliyordu. Microsoft’un bu yöntemi terk etmesi Yahoo’yu da benzer bir adım atmaya zorlayabilir. Bir başka arama servisi Ask Jeeves de geçen hafta yaptığı açıklamada bu tür sonuçları ayıklamaya başlayacağını duyurmuştu.

Şu anda internet arama pazarın ağır topları Google ve Yahoo. Google hizmete girdikten sonra hızla benimsenmiş ve büyük bir başarı yakalamıştı. Şu anda tüm dünyada bir günde yapılan aramaların yüzde 80’i Google’da gerçekleşiyor.

http://www.search.msn.com/
Kaynak:Hürriyet 8 Temmuz 2004

Yeniden tasarlanan site kullanıcılara itici gelen ve sayfanın yüklenme süresini artıran resim ve link karmaşasından kurtarıldı. Bunun yanı sıra arama yapıldığında artık paralı sonuçlardan ziyade Google’da olduğu gibi ücretsiz, ticari olmayan sonuçlara öncelik verilecek.

Yeni ara birim sayesinde sitede arama yapmanın hızlandığını belirten Microsoft, arama sonuçlarının öncekilere göre yüzde 50 daha fazla doğruluk oranına sahip olacağını da savundu.

GERÇEK DEĞİŞİM 2004 SONUNDA

MSN Search güncellemesi firmanın rakiplerini yakalamak için arama pazarına yapmayı planladığı 100 milyon dolarlık yatırımın küçük bir parçasını oluşturuyor. Microsoft esas hamlesini bu senenin sonunda yapmayı planlıyor. Halen test aşamasında olan gerçek güncelleme hayata geçirildiği zaman Microsoft Yahoo’nunki yerine kendi arama motoru teknolojisini kullanıyor olacak.

2004 sonunda hizmete girecek olan tam kapasiteli arama moturu kendi algoritmasını kullanarak üçüncü partilerden ücretli olarak aldığı sonuçlar yerine kullanıcıların tercih ettiği gerçek sonuçların görüntülenmesini sağlayacak.

350 milyon abonesi bulunan Microsoft, paralı arama sonuçları nedeniyle sık sık eleştiriliyordu. Microsoft’un bu yöntemi terk etmesi Yahoo’yu da benzer bir adım atmaya zorlayabilir. Bir başka arama servisi Ask Jeeves de geçen hafta yaptığı açıklamada bu tür sonuçları ayıklamaya başlayacağını duyurmuştu.

Şu anda internet arama pazarın ağır topları Google ve Yahoo. Google hizmete girdikten sonra hızla benimsenmiş ve büyük bir başarı yakalamıştı. Şu anda tüm dünyada bir günde yapılan aramaların yüzde 80’i Google’da gerçekleşiyor.

http://www.search.msn.com/
Kaynak:Hürriyet 8 Temmuz 2004

Yeniden tasarlanan site kullanıcılara itici gelen ve sayfanın yüklenme süresini artıran resim ve link karmaşasından kurtarıldı. Bunun yanı sıra arama yapıldığında artık paralı sonuçlardan ziyade Google’da olduğu gibi ücretsiz, ticari olmayan sonuçlara öncelik verilecek.

Yeni ara birim sayesinde sitede arama yapmanın hızlandığını belirten Microsoft, arama sonuçlarının öncekilere göre yüzde 50 daha fazla doğruluk oranına sahip olacağını da savundu.

GERÇEK DEĞİŞİM 2004 SONUNDA

MSN Search güncellemesi firmanın rakiplerini yakalamak için arama pazarına yapmayı planladığı 100 milyon dolarlık yatırımın küçük bir parçasını oluşturuyor. Microsoft esas hamlesini bu senenin sonunda yapmayı planlıyor. Halen test aşamasında olan gerçek güncelleme hayata geçirildiği zaman Microsoft Yahoo’nunki yerine kendi arama motoru teknolojisini kullanıyor olacak.

2004 sonunda hizmete girecek olan tam kapasiteli arama moturu kendi algoritmasını kullanarak üçüncü partilerden ücretli olarak aldığı sonuçlar yerine kullanıcıların tercih ettiği gerçek sonuçların görüntülenmesini sağlayacak.

350 milyon abonesi bulunan Microsoft, paralı arama sonuçları nedeniyle sık sık eleştiriliyordu. Microsoft’un bu yöntemi terk etmesi Yahoo’yu da benzer bir adım atmaya zorlayabilir. Bir başka arama servisi Ask Jeeves de geçen hafta yaptığı açıklamada bu tür sonuçları ayıklamaya başlayacağını duyurmuştu.

Şu anda internet arama pazarın ağır topları Google ve Yahoo. Google hizmete girdikten sonra hızla benimsenmiş ve büyük bir başarı yakalamıştı. Şu anda tüm dünyada bir günde yapılan aramaların yüzde 80’i Google’da gerçekleşiyor.

http://www.search.msn.com/
Kaynak:Hürriyet 8 Temmuz 2004

Yeniden tasarlanan site kullanıcılara itici gelen ve sayfanın yüklenme süresini artıran resim ve link karmaşasından kurtarıldı. Bunun yanı sıra arama yapıldığında artık paralı sonuçlardan ziyade Google’da olduğu gibi ücretsiz, ticari olmayan sonuçlara öncelik verilecek.

Yeni ara birim sayesinde sitede arama yapmanın hızlandığını belirten Microsoft, arama sonuçlarının öncekilere göre yüzde 50 daha fazla doğruluk oranına sahip olacağını da savundu.

GERÇEK DEĞİŞİM 2004 SONUNDA

MSN Search güncellemesi firmanın rakiplerini yakalamak için arama pazarına yapmayı planladığı 100 milyon dolarlık yatırımın küçük bir parçasını oluşturuyor. Microsoft esas hamlesini bu senenin sonunda yapmayı planlıyor. Halen test aşamasında olan gerçek güncelleme hayata geçirildiği zaman Microsoft Yahoo’nunki yerine kendi arama motoru teknolojisini kullanıyor olacak.

2004 sonunda hizmete girecek olan tam kapasiteli arama moturu kendi algoritmasını kullanarak üçüncü partilerden ücretli olarak aldığı sonuçlar yerine kullanıcıların tercih ettiği gerçek sonuçların görüntülenmesini sağlayacak.

350 milyon abonesi bulunan Microsoft, paralı arama sonuçları nedeniyle sık sık eleştiriliyordu. Microsoft’un bu yöntemi terk etmesi Yahoo’yu da benzer bir adım atmaya zorlayabilir. Bir başka arama servisi Ask Jeeves de geçen hafta yaptığı açıklamada bu tür sonuçları ayıklamaya başlayacağını duyurmuştu.

Şu anda internet arama pazarın ağır topları Google ve Yahoo. Google hizmete girdikten sonra hızla benimsenmiş ve büyük bir başarı yakalamıştı. Şu anda tüm dünyada bir günde yapılan aramaların yüzde 80’i Google’da gerçekleşiyor.

http://www.search.msn.com/
Kaynak:Hürriyet 8 Temmuz 2004

Yeniden tasarlanan site kullanıcılara itici gelen ve sayfanın yüklenme süresini artıran resim ve link karmaşasından kurtarıldı. Bunun yanı sıra arama yapıldığında artık paralı sonuçlardan ziyade Google’da olduğu gibi ücretsiz, ticari olmayan sonuçlara öncelik verilecek.

Yeni ara birim sayesinde sitede arama yapmanın hızlandığını belirten Microsoft, arama sonuçlarının öncekilere göre yüzde 50 daha fazla doğruluk oranına sahip olacağını da savundu.

GERÇEK DEĞİŞİM 2004 SONUNDA

MSN Search güncellemesi firmanın rakiplerini yakalamak için arama pazarına yapmayı planladığı 100 milyon dolarlık yatırımın küçük bir parçasını oluşturuyor. Microsoft esas hamlesini bu senenin sonunda yapmayı planlıyor. Halen test aşamasında olan gerçek güncelleme hayata geçirildiği zaman Microsoft Yahoo’nunki yerine kendi arama motoru teknolojisini kullanıyor olacak.

2004 sonunda hizmete girecek olan tam kapasiteli arama moturu kendi algoritmasını kullanarak üçüncü partilerden ücretli olarak aldığı sonuçlar yerine kullanıcıların tercih ettiği gerçek sonuçların görüntülenmesini sağlayacak.

350 milyon abonesi bulunan Microsoft, paralı arama sonuçları nedeniyle sık sık eleştiriliyordu. Microsoft’un bu yöntemi terk etmesi Yahoo’yu da benzer bir adım atmaya zorlayabilir. Bir başka arama servisi Ask Jeeves de geçen hafta yaptığı açıklamada bu tür sonuçları ayıklamaya başlayacağını duyurmuştu.

Şu anda internet arama pazarın ağır topları Google ve Yahoo. Google hizmete girdikten sonra hızla benimsenmiş ve büyük bir başarı yakalamıştı. Şu anda tüm dünyada bir günde yapılan aramaların yüzde 80’i Google’da gerçekleşiyor.

http://www.search.msn.com/
Kaynak:Hürriyet 8 Temmuz 2004

 
Süper Teyze 76
Alican  pazar günü odasına kapanmış ders çalışıyordu. Babası içeri girdi ve : - Ev ödevlerine yardım etmemi ister misin oğlum ? dedi. Alican anında yapıştırdı cevabı : - Teşekkürler ba devam >>
 
 
 
Sende dün ile bugünün farklı olmadığını düşünüyorsun?
Evet, çok sıkıcı
Hayır, her zaman fark var
Bilmem ki.
 
    
 
 

Copyright (C) 2024 Kumsaati Ltd. Şti. Her Hakkı Saklıdır.